5.12.11

MYE

Altså jeg kan ikke blogge hele tiden. Det trenger jeg heller ikke fordi jeg har sikkert ingen lesere. Men siden du leser dette og er kul må jeg bare si at jeg har altfor mye å gjøre for tiden. Også har jeg en blogg til. En skoleblogg! Det betyr at jeg MÅ prioritere den først. Også har vi to prosjekter på skolen hvor vi skal lage film også har vi lekser og muntlig tentamen snart og mye mer! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ, nå frika jeg ut. Hahah, sorry. Men hvis du vil ha noe å lese på kan du lese skolebloggen min. Da kan du lære noe. Her lærer du ikke en dritt. Bare bullshit. Hahah. Også e det snart jul. Og da må alle stresse. Det er juletradisjon.

Også hvis dere der hjemme eller hvor nå enn dere er klarer å gjette navnet til alle disse kjekkasene får dere noe. Noe dere vil ha. Hahah







Ah, jeg elsker gutter. Herligste skapningene i verden.

-By Hanna