24.11.11

F*** THAT THING

Noen ganger blir jeg bare så sinsykt lei av internett. Jeg hadde sittet å konsa i ca. 1 time. Jeg skulle lage en header. Jeg hadde funnet bilder, lagt de perfekt inn også trykket jeg en feil knapp. Svosj! Så var de bildene borte -.-

Men det stoppet ikke meg. Det skjedde 2-3 ganger. Etter at jeg endelig var ferdig. Etter LANG tid la jeg den ut på bloggen. Den var for stor... F***. Jeg endret størrelsen, da ble den for liten. Så endret jeg den til større. Da ble det dårlig kvalitet på bildet. YEY-.- Så nå gidder jeg ikke mer. Jeg fikser den senere.

Dere får klare dere med det stygge designet til en annen dag.

 Skulle egentlig ha denne, men som dere ser ble den uklar.
Så "fikset" jeg litt på den. Da ble den sånn.



"Hei, er det 1881?"
"Ja, hva kan jeg hjelpe deg med?"
"Kan du fikse alle problemene mine?"
" ... "
" -.- "

Så dere får klare dere med dette midlertidige designet.



Oversettelse til Spansk: Adios amigos !

-By Hanna