21.11.11

Jeg skulle dit jeg og

Jeg skal på juleball. Det må jeg bare. Mest fordi det er gøy. Men også fordi det er sosialt. Også liker jeg å gå i kjole. Jeg er veldig surrete så det tok meg noen dager før jeg innså at jeg måtte kjøpe billett snart.

Elisabeth, Evelyn, noen andre og jeg satt og snakket om dette med billett kjøping. Da sier de det verste. De sier noe som gjør meg stresset. De sier at bare 150 kan komme på juleballet pga. brannsikerhet. Og at det bare var veldig få billetter igjen. Filler'n! Jeg MÅTTE huske å kjøpe billett fortest mulig.



Forresten, mens jeg snakker om jul. Dette med at julenissen kommer inn i huset ditt om natta. JEG SER GRUSOM UT OM NATTA. 




Jeg vet han kommer med gaver og sånt, men HELLO, kan han ikke bare komme på dagen når jeg har sminket meg og børstet håret (kanskje ikke børstet håret, fordi det gjør jeg ca. en gang i året) også våknet litt.    Hadde vært greit det altså. 

-By Hanna

Ingen kommentarer: